Klantenservice    /    FAQ
Volgen

Waarom werkt mijn cadeaubon niet?

Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn:

  • Klik op 'Wissel cadeaubon in'. Als dat niet gedaan wordt, wordt het bedrag niet verrekend;
  • Kijk of de code juist geschreven is. De letter 'O' kan bijvoorbeeld worden verwisseld met een '0'.
  • Als je de code eerder hebt ingevuld en ingewisseld, maar de aankoop niet hebt afgerond, dan is het bedrag gereserveerd. Hierdoor kan deze niet meer worden gebruikt. In dit geval dien je contact met ons op te nemen, zodat wij de reservering kunnen annuleren.
  • Heb je de code gevonden op een andere website, dan is het zeer waarschijnlijk een code die niet meer geldig is. De desbetreffende website zet de code op haar website maar geeft over het algemeen niet aan wanneer deze verloopt.

Indien geen van bovenstaande redenen op jou van toepassing is, willen wij je vragen contact met ons op te nemen.

Bekijk hier onze contactinformatie en openingstijden.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk