Klantenservice    /    FAQ
Volgen

Kan ik de maat veranderen van een product in mijn bestelling?

Indien de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij je, mits op voorraad, een andere maat toesturen. Je kunt op de desbetreffende productpagina kijken of wij de gewenste maat nog op voorraad hebben.

Contacteer ons z.s.m als je jouw bestelling wilt aanpassen zodat de kans aanwezig is dat deze nog niet is verzonden. Als je ons buiten de openingstijden wilt contacteren, dien je z.s.m. een mail naar ons toe te sturen, zodat wij eventueel de maat nog kunnen aanpassen.

Bekijk hier onze contactinformatie en openingstijden.

Als je al een mail heb ontvangen dat jouw bestelling is klaargemaakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. Als de producten niet gepersonaliseerd zijn, kun je de producten na ontvangst retourneren en kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Lees hier hoe je een product kunt retourneren.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk