Klantenservice    /    FAQ
Volgen

Mijn ontvangen product is beschadigd of kapot

Uiteraard gaan wij je helpen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Onlangs ontvangen

Na de beschadiging aan ons te hebben gemeld, kun je in de meeste gevallen je product gratis retourneren, waarna wij je zo snel mogelijk gaan voorzien van een vervangend exemplaar of terugstorting van het aankoopbedrag. Met 'pas' bedoelen wij binnen de zichttermijn. Bij ons is dit altijd 30 dagen na ontvangst.

Langer dan de zichttermijn in huis

Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen en je meldt het ons na de zichttermijn, dan kunnen wij je helaas niet helpen. Neem daarom bij een beschadigd product binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.