Klantenservice    /    FAQ
Volgen

Ik heb een klacht, waar kan ik deze kwijt?

Als je een klacht over een product hebt helpen we je uiteraard graag. Lees hier meer over je reclamatierecht

Als je een klacht hebt over een door Unisport geleverde dienst, kun je altijd contact met ons opnemen via de mail, telefoon of chat. Wij nemen alle klachten serieus en zullen altijd zo spoedig mogelijk reageren. Ontvangen we jouw klacht binnen onze openingstijden, dan kun je binnen 24 uur een reactie verwachten. Indien we jouw klacht in het weekend of ‘s avonds ontvangen, zullen we vanaf de eerstvolgende werkdag binnen 24 uur reageren.

Jij kunt ook bij het online klachtenportaal van de EU-commissie terecht. Je kunt het Europese ODR platform hier vinden: http://unis.pt/2a6J06l Bij het invoeren van de klacht dien je ons e-mail adres te benoemen: support@unisportstore.nl

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk