Klantenservice    /    FAQ
Volgen

Betaling mislukt of geweigerd

Betaald met iDEAL, maar geen mail ontvangen

Mocht je met iDEAL hebben betaald, maar geen mail hebben ontvangen? Kijk of er geld is afgeschreven. Mocht dat het geval zijn, dan is de kans aanwezig dat er per ongeluk een typefout is gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. Indien er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je kan opnieuw een bestelling plaatsen.

Creditcard betaling afgekeurd

In enkele gevallen kan het voorkomen dat de betaling geweigerd wordt door onze betalingsprovider. Heel vervelend natuurlijk. Helaas kunnen wij niet inzien wat de reden hiervan is. 

Je bestelling wordt automatisch geannuleerd en er wordt niets afgeschreven. Wel kan de situatie zich voordoen dat het bedrag is gereserveerd. Dit wordt binnen enkele werkdagen automatisch door de bank verrekend. Wil je alsnog een bestelling plaatsen? Kies voor iDEAL of Klarna als betaalmethode.

Waarom wordt mijn creditcard betaling gecontroleerd?

Voor ons is het belangrijk dat wij onze klanten kunnen beschermen tegen frauduleuze betalingen. Een creditcard is namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden door onze betalingsprovider aan de hand van een aantal criteria goed- of afgekeurd. Een betaling wordt onder andere afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de vervaldatum, creditcardnummer of CVC-code niet goed is ingevuld. Ook kan een betaling worden afgekeurd als de creditcard en/of locatie van betaling buiten Nederland en België is.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.