Klantenservice    /    FAQ
Volgen

Terugstortingen

Hoe wordt het bedrag teruggestort?

Hoe wij het bedrag terugstorten is afhankelijk van op welke manier je hebt betaald.

Mocht je met iDEAL hebben besteld, dan storten wij de betaling terug op je rekening. Wanneer je met een creditcard een bestelling hebt geplaatst, dan storten wij het bedrag terug op de creditcard. Dit wordt verrekend in het eerstvolgende overzicht. Mocht je rekeningnummer niet bij ons in het systeem staan, dan nemen wij contact met je op zodat wij het bedrag alsnog aan je kunnen terugstorten. Als je met Klarna hebt betaald, verwijderen of wijzigen wij de factuur, afhankelijk of je de volledige of een gedeelte van je bestelling hebt geretourneerd.

Kan ik de status van mijn terugstorting inzien?

De status van de terugstorting kun je helaas niet inzien. Wanneer je een mail hebt ontvangen betreffende ontvangst van de retourzending, heb je in de meeste gevallen het bedrag binnen 48 uur weer op je rekening.

Ik heb geen terugstorting ontvangen

Mocht je na een aantal werkdagen nog niets hebben ontvangen op je rekening, neem dan contact op met de klantenservice.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.